måndag 25 maj 2009

15.05.09




Vi åkte hemifrån kl 5.30. *GÄÄÄSP*
Skulle möta på sjukhuset kl 6.30..
Väl framme blev vi mötta av nattpersonalen, blev visade rummet å skulle mäta & väga Elias.
Han hittade en bil som han åkte runt i.


Längd: 89 cm

Vikt : 12,3 kg.

Lill killen min.
Blev endel väntan, men till slut fick vi komma ner till pre rummet.
Då var Elias tålamod över. Grinade å hadde sej, jag förstår honom!!
Till slut kom en anestesi tjej å hämtade oss.
Jag bytte kläder till grönt å fick bli med in på anestesirummet.
Elias å katten ( gossedjuret) fick sånna EKG lappar på sej, han blev nersövd å så fick jag gå på gången å vänta. Ca 1 timme.
Prövade att gå tillbax till avdelningen å rotade bort mej men träffade på några gamla arbetskollegor som lotsade mej på rätt plats till slut...
Nytt å fint ska det va på sjukhuset, men lätt att hitta-... NOPE!
Satte mej så utanför uppvakningsavdelningen.

Efter en stund fick jag veta att han var på plats där, operationen hade gått bra.
Dom skulle komma ut å hämta mej när han vaknade.
Efter några minuter var dom där å jag fick komma in. Satt med Elias på famnen, så kom K å så satt han hos honom.
Sov i ca 2 timmar, hade fått endel smärtstillande.





1 kommentar:

  1. Så skönt att det var avklarat! Hoppas han snart mår bra igen! Kram!

    SvaraRadera

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3