fredag 9 mars 2012

andas !!!


Stress stress stress.
Jag provar att varva ner.
Bakat hela eftermiddagen.
Vi åt middag kl 19!!
Ingen fancy idag nej..
Lättast möjligt
Skit i taco på fredagarna som alla andra nordmän äter..
Vi åt gröt..
*jubel, tjo hooo *

Joda, vi överlevde.
Kvällen i hemmet avslutades tidigt på dom små.
Satt och nästan somnade vid middagsbordet.
Kl 19.30 låg dom i sina sängar och läste bok.
Helt stilla uppe.
När jag senare var uppe så var det mörkt och dom sussade så gott.

Nu skulle jag ha gjort klart kakorna ( morotskaka, mocca kaka ) men det orkar jag fasen mej inte. Får kasta mej över dom i morgon.
Jag har trots allt tvättat kläder, ordnat med kläderna från skola / dagis som var blöta och ifrån kastade i tvättstugan.
Jag har suttit och prövat att finna på en liten fin dikt eller dyl. i kortet till svärmor, som fyller 70 år på söndag , som vi ska fira i morgon.
Å på dagen idag, min fria dag, ja då jobbade jag extra.

Mannen ?
Han är på jobb så klart.

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3