tisdag 24 juli 2012

Öra

När jag kom hem från jobb idag knaskade jag i mej apocillin. Nu i kväll ska jag ta 2 tabletter. Handlat biola så än så länge är magen ok. Barnen var enormt härjiga nu i em. Jobbigt när man inte helt mår ok... Skrek å bråkade. Tillslut fick dom gå ut en stund. Det hjälpte!! Äldstingen har ju varit med mej på jobbet idag, vilkket gick kanonbra, men lite väl mycket inne för honom kanske. Skulla laga tandori idag var tanken, men satt och halvsov i soffan av utmattelse så vi skippade maten idag. Blev kvällsmacka framför tv'n : bondi beach Lilleman i duschen å så i säng. I morgon räknar jag med att formen är stigande. Känner att smärtorna i örat kommer mer å mer nu. Kan du tänka att det ska vara så ont att ha öroninflammation!! Glad det bara är å ena örat, minns för ånga år sen när jag hade på båda!! Det var värre, då hörde jag ingenting...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3