torsdag 8 november 2012

Hoppsan...

Halsen är bättre.
Alltid något.
Verkar som jag sov av mej förkylningen, men ska väl inte säja/skriva det för då kommer det väl fortare än....

Men, nåt som har blitt värre är min nacke.
Jisses vilken gnäll blogg.
Jag har ju haft ont snart en vecka, med tanken om att jag nog legat lite fel med huvvet om natten.
Men det går fasiken inte över.

Idag kom kollegan och undrade hur det gick.
Jag har skit ont.
Han pillrade fram voltaren och jag fick order om att äta dom!
Han klämde på diverse triggerpunkter i huvvet/nakken å satan så ont.
Han är hyper nervig för att jag ska sjukskriva mej, så han pratade om att detta måste vi få bukt med.
Piller å om inte det hjälper så låste jag gå till behandling : massage/ varmt bad(?!) osv osv...
Ja gott att dom tar oss på allvar då.
Så vi får se, skulle ha vart på kvällskurs idag, men avlyste det då nacken inte känns som den jobbar på mitt team just nu...
Vetekudde i micro och vila och ro i helgen, samt nån mer voltaren kanske så hoppas jag att man är fit for fight på måndag igen!!!






1 kommentar:

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3