söndag 27 februari 2011

sammanfattningen av speed helgen

Haft en ganska lugn helg hemma i Sverige
Firat kalas, systern som fyllde år i början på året
Pappa & hans sambo kom åxå, så då blev det lite mindre körade :)
2 flugor i en smäll.

Fredags kvällen tillbringades hemma hos mamma
Vi köte pizza/kebab ( jag ) å jag åt mej alldeles FÖR mätt så jag satt å mådde illa resten av kvällen och la mej tidigt!

Lördagen var vi en sväg i pulka backen
Lillemann hade en nästan olycka, höll på å bryta nacken av sej så han nöjde sej med pulkaåkningen fort.
Klättrade lite i lekstativen och gungade lite, så promenerade vi en runda.

Så drog vi till min syster å provade att spela wii
Så koj tycker jag, så det MÅSTE vi köpa!

Så strax innan 17.30 kom min kompis M med sina 2 barn så vi satt och pratade lite
Barnen har blivit SÅÅÅ stora! Gid va tiden går fort!

Kvällen avslutades med melodifestivalen, helt ok.
Lite bättre låtar i Sverige än Norge tyckte jag !!

I dag har jag vart å sagt hej till morfar och till farmor.
På sjukhemmet där mormor är så hade dom magsjuka, så hon fick tyvärr inget besök dena gång.

Nu är vi hemma och slappar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3