fredag 24 april 2009

Åka/ eller inte åka.. Det är frågan..

Natten gick skapligt
E vaknade vid 2 tiden å va törstig.
Han drack ca 1 flaska med vatten
Ville in å lägga sej hos oss.
Jag tog han med, precis vid sängen vår så hostade han till
Å där kom hela vatten beholdningen upp.
Härligt..

Torka, byta osv.
Han var varm å fick ny blöja å alvedon
Somnade väl om tillslut, i sin egen säng.

I morse kom D in å skulle ligga hos oss.
Han var vaken å skulle ju inte somna om..
Till slut fick han gå ner tillsammans med sin far
Jag sov vidare till kl 9

Pratade x flera med mamma om vi skulle åka till Sverige eller inte
Elias vaknade i 9 tiden han åxå, när jag kände på pannan om han var varm eller inte.
Han va lite varm, tog temp : 37,1..
Ringde mamma igen
" Jo, vi kommer kanske, ser nån timme, så ringer jag"

Har ju SÅ lust att åka till dom där hemma i Sverige juh!
Kl 10 tog vi tempen 37,4..
Han var i fin form, men vi bestämde att vi får ta en tur om ett par veckor istället.
Inte så skoj om han blir besvärlig i bilen å jag ska köra själv med dom..

Nyss tog vi tempen igen: 38,1..
Den stiger sakta men säkert, med andra ord.
Ja,ja.
Kanske inte så dumt beslut ändå å bli hemma då..

1 kommentar:

  1. Tråkigt för er:-( Å stackars Elias, hoppas han snart blir bra igen! Kram Maria

    SvaraRadera

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3