lördag 25 april 2009

Gått på en blåsning??

Jag har beställt kläder på finn.no ( det samma som blocket i sverige.. )
En privat person som hade lagt ut en annons.
Jag valde det jag ville köpa, fick kontonr & besked om att hon skulle skicka när pengarna kommit in på kontot.
Jag överförde pengar den 22/4, har ännu inte sett till något klädpaket.
Visserligen, kan det ju ta nån dag, men så var jag in för å kolla annonsen.
Den är borttagen.
Provade tidigare å maila henne för å höra hur det ligger till, om hon skickat eller inte..
Ännu inte fått nåt svar, så nu får man vänta i spänning om det kommer nåt eller om jag bara skänkte pengar till en luring..

Var ju inte stora summan ( 180 kr ) men ändå, ifall man blitt blåst...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3