torsdag 12 augusti 2010

Ut på tur - aldrig sur..

I går regnade det
Jag satt å vägde för å emot att träna

- Nej, ut å jogga när det regnar ??
- Ja, varför inte, finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder...

Ja, ja.
Jag klädde på mej träningskläder å regn jacka
Tog på pulsklockan å tänkte att en promenad ivartfall.
Jag joggade lite åxå, inte helt optimalt med regnjacka å så, men blev lite i vartfall.
Men jag har ett knä som inte helt vil lsamarbeta..
Kommer som en skärande smärta emellanåt i högra knät.

Tror det var det som jag hade problem med för många herrans år, men inte helt hundra..
Då tog jag MR och dom påstog att det var nåt med menisken eller nåt..

Ja, ja, får se, kanske knäet bara fått lite chock, inte så van att jag tränar *ler*

1 kommentar:

  1. Men du, det kanske är dumt att jogga om du känner av knät? Tänk om det blir så illa att du inte ens orkar promenera sen?
    Gå och kör på crosstrainern istället! Ta stavar så förbränner du bra!
    Lyssna på storasyster nu!!!!!!

    SvaraRadera

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3