lördag 21 augusti 2010

sommafest med jobbet

I går var det sommarfest med mitt jobb
Med respektive.

Vi mötte upp kl 17.00 i Oslo, i hamnen
En av doktorerna har en pappa som har stor segelbåt.


Middag:Räkor & vitvin
Dessert: Jordgubbar
Hade lite sol när vi åkte utöver, men finvädret blev fort borta och det började småregna lite.
Men inte så mycket att vi inte kunde sitta ute.

Åkte ca 1 timmes båtresa till ett ställe som heter " Middagsbukta"
Helt vindstilla och fantastiskt fint.

Där dukades det på med räkor och vitvin ( dricka för oss 3 som körde )

Efter en stund kom det en redig regnskur, så då gick vi ned i båten och fotsatte festen

Massa skratt, rolig prat och gott humör.

Klockan blev 22.30 och då påbörjade vi färden in mot Oslo igen.
Vi landade hemma kl 00.40, då med en ganska redigt berusad mann vid min sida.

Han blev dålig efter att han lagt sej å fick ropa lite på " ulrik", så sov han gott sen
I dag är han lite reduserad och ligger brevid mej här i soffan och sover.

Min form är fin, jag körde :) ^

Å snart ska jag ta med mej barnen ut i det lite halvmuliga sensommar vädret..

1 kommentar:

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3