måndag 30 augusti 2010

jobb/vik osv . .. . . . . .

Det har vart en TURBULENT vecka, milt sagt..
Jag har vart på jobb intervju, fick bra intryck av jobbet/ personerna.
Dom fick bra intryck av mej, för dom ringde upp bara kort tid efteråt och erbjöd mej jobb.
Vi bestämde att vi skulle skriva kontakt osv.

Berättade detta på mitt nuvarande jobb, där jag har vikariat som går ut om ca 1 mnd.
De fick lite panik och kom med ett erbjudande på ett års vik till.
Lite senare samma dagen erbjöd dom fast tjänst, men til samma lön som nu, minus 20%.
Jag fick massa intryck före helgen, visste tilslut inte vad jag sa eller gjorde
Jag hade egentligen bestämt mej för att jag skulle välja det andra jobbet..

Så tilslut sa jag muntligt ja, till mitt nuvarande jobb, men satt kvar med en klump i magen.

I hela helgen har jag suttit och tänkt på detta, känt att det var fel osv. .
Gruvat mej till att åka på jobbet idag och berätta att jag kan inte jobba vidare där iallafall...

Men nu är jag klar med det och det gick bra.
Så nu har jag bestämt mej, jag börjar i ny jobb i höst och jag tror att jag har tagit rätt val.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3