torsdag 12 augusti 2010

träning på g snart

Min huvudvärk börjar sakta men säkert släppa
Nu har jag gjort en stoooor kaffe kopp som jag ska dricka här.

Gubben är ute i garaget å bygger trapp till övervåningen där.

Lillebror är ute å leker med grannflickan, dom hoppar på trampolinen

Storebror sitter uppe å ser på tv.

Jag sitter å mannar upp mej till å träna.
Jag SKA träna, när huvvet blir bättre.
I promise.

Min syster ( http://ozzysmor.blogspot.com/ ) har i det sista skrivit om Jillian M & träningsvideon.
Så nu gav jag mej ut på nätet å håller på å lastar ner den
Ska bli skoj å se vad det är för nåt.

1 kommentar:

  1. Duktig du är å tränar på !!! heje heja!!
    Har en ledig dag idag m d.
    Va ju idag för ett år sen Egon gick bort så vår energi gick till annat... =(
    Men ska på´t imorgon med promenad.
    Kram Mia!

    SvaraRadera

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3