lördag 14 augusti 2010

överlevde

Jag överlevde fredag dne 13 i år åxå *ler*
Lillebror vaknade gry tidigt, ville inte somna om.
Så dagen började så allt för tidigt ja..

På jobbet var det extremt mycket att göra, hann inte ens dricka kaffe eller äta mellanmål.
Då är det mycket alltså!!

Nästan alla patienter skulle ha spirometri, Ekg och blodprover.
Pluss allt imellan åxå.
Ja, ja, dagen gick fort !!

När jag kom hem var middagen klar
Vi åt, jag satte mej i soffan å SOMNADE!!
Sov lite av å till hela kvällen.
Barnen var uppe å såg på tv å myste med chips och popcorn.
Jag blev väckt utav gubben runt halv 8, med utsagnet
" Om du siver mer nu så får du väl inte sova i natt ! "...
Okej då, så jhöll jag mej vaken *LeR*

Det började en film som vi såg på.
Så kom barna ner å tittade å myste i armkroken åxå.
Vi la dem, så började nästa film.
Jag somnade helt på slutet av filmen,( gubben gick å la sej när det var en timme kvar ) men jag fick med mej sista minuten och poänget..
Det viktigaste med andra ord.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3