lördag 14 april 2012

Sol

Sovmorgon, gott. Blev sittandes å se på Tintin filmen i går kväll så klockan blev över 00 slaget. Ok film, men jag kan förstå på ett vis att man bör vara 11 år för å se den.. Mycket våld..

Idag skiner solen så vi funderar på att ta fram utemöblerna. Storbesöket skulle komma runt kl 15 pratade dom om. Känner mina kusiner rätt så möjligens kl 16 om vi har tur...

När mina päron ska åka på besök så brukar dom gå upp tidigt för att få mest möjligt ut av dagen. Kusinen sa i går "det är ju ingen av oss som gillar att vakna så tidigt"

Men i vilket fall, trevligt att dom kommer!!! Vi har bara pratat om det i 3,5 år!!!

3 kommentarer:

  1. Hoppas ni får en trevlig kv'äll, synd att jag jobbar!

    SvaraRadera
  2. E-Lringde nu, en timme försenade. Troligen här runt kl 16. Vad var det jag sa!! Får hitta en ny helg som du å oz kan komma <3

    SvaraRadera

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3