tisdag 10 augusti 2010

lite diverse

Jag fick massa fint till min födelsedag!!
Massa vin av pappa & sambon. Brödkorg, dörrskylt + diverse av min syster & Ozzy.
Av min man & barna fick jag orchideer och pulsklocka.
Så nu har jag börjat ett nytt å bättre liv

Jag tränade i fredags, 45 min ( rask promenad, småjoggande ) + 10 min intervall på crossern.
Lördag var vi borta, men söndag tränade jag åxå 45 min ( promme & cross)
Måndag ( igår ) blev det 50 min promme & jogg. I går kväll å idag är jag gör stel i lårena

Men det känns bra !
I dag har jag träningsledigt :)

Vart på jobb intervju, ett bemanningsbyrå
Verkade ok :)

Så sa chefen att om min kollega nu blir gravid ( provrör ) så har jag säkrat mej jobb framöver.
Så nu kryssar jag allt jag har för min goda kollega & hoppas att dom får till det denna gången !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3