lördag 15 maj 2010

Lillebror blev en BJÖRN

Vart ute å handlat till gutta
Finbyxor, blåa till dom begge
Hittade en fin skjorta till lillebror, å så kom jag på att storebror har fin skjorta hemma, så då var det fixat ganska fort.
Så skulle vi handla åt mej.
Jag hittade en väst, som va fin. Köpte en vit tröja att ha under.
Byxor var det värre med..
Puh..
Provade många
Får hellre se om jag har några liggandes i garderoben..
Barna blev hungriga, så vi rasade inom Burger King.
Helt ok, lättvint å snabb mat.
Vet att dom äter åxå.
Över högtalarna anonserade dom om Björnparken, att man kunde få ansiktsmålning.
Det sa lillebror att det ville han ha.
Vi hittade dom å här är resultatet :

Lille söte björnen min.
Storebror totalvägrade. . *ler*
Å han kunde inte fatta varför han skulle ha ROSA näsa..
Han fick nämligen välja mellan rosa & svart
**LOL**
Äntligen hemma igen
Resten av dagen blir det inte många knop.
Nu ska jag bara slappa av.
Pratade med gubben i dag runt kl 13..
Han skickade sms till mej i natt ( efter anmodning, jag ville veta att han kommit sej hem ) vid 5.30 tiden att nu skulle han lägga sej å va inte speciellt full heller ( Yeah right.. )
Dom skulle ut å shoppa idag, men han var lite degig tror jag..
Ja, så blir det när man åker från kärringen & barna.
Fullt ös.. *ler*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3