lördag 1 maj 2010

ZoMbIe

Ja, det blev lugna kvällen i går.
Slappade, började se på film

" Resident Evil"¨

Inte helt i min smak, med zombier å grejer.
Jag såg inte klart på hela heller..
Gubben sprang över till grannen en tur, dom hade lite fest där hemma.
Vi hade ingen barnvakt, så jag blev hemma.
Tog kvällen strax efter 23, då han gick.


I morse var det tidig morgon, kl 07..

Ute regnar det så vi har inne mys idag
Smågodis & tv på barnen.
Föräldrarna sitter vid varsin dator å jobbar :)

Jag går igenom mina bilder.
Har ju enormt många, å säkerligen ganska många som man kan ta bort.
Så det håller jag på m idag.


Kl 15 kommer det ett kompispar med barn på besök.
Då ska vi grilla å må gott!
Trampolinen är på plats åxå, men inget vidare å hoppa på när det regnar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3