lördag 9 oktober 2010

köpt å klart

Varit å handlat med pojkarna
Blev 2 par jeans till storebror, å fingervantar

Så sprang jag förbi KITCHEN, där var det rea på Grand Cru serien, så jag köpte 6 glas Rosendahl, tänkte jag skulle börja spara på den
Dom är ju så fina !!

Köpte även en ny hårlås ( billi, resefön) på Clas Ohlsson. Min la hela av häromdagen. Å luktade bränt. Jo men tack för det.. Glad at jag inte fick en stöt i vartfall, som jag fick av mina 2 tidigare hårblåsar..

Så är det kalas på måndag, så vi köpte present till födelsedag barnet.
Handlade med lite mat och lördagsgodis och då hade jag fått nog!

Då bar det hemöver !!

3 kommentarer:

  1. Jag har kramat din syster idag =) Så gött och se henne igen!

    SvaraRadera
  2. Så trevligt Sus !!
    Jag såg både på face & i bloggarna att ni vart på träff idag.
    Va ju snällt att ni körde dom.
    Stora staden är väl inte så lätt att hitta i för oss Förshaginger vettu ` :)

    SvaraRadera
  3. Åh, Goaste Sus!!!!
    Kom av mig, skulle berätta att jag fortfarande har kvar min första hårblås! ;)

    SvaraRadera

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3