söndag 24 oktober 2010

migrän

I går fick vi besök av grannen, påkvällen när barnen lagt sej
Var meningen att hans fru skulle vart med åxå, men hon hade feber så hon orkade inte.
Vi satt å pratade lite, men sen kom grabbarna på att dom skulle spela playstation, så då drog jag mej undan ochslö surfade lite istället.
La mej ca 00.30 draget å inte så länge efter blev det stora playstationkalaset avslutat.. :)

Jag vaknadei morse strax före kl 08..
Dundrande huvudvärk och kom på att jag inte druckit kaffe mer än till frukosten i går..
Hmm, inte bra å därmed skallebank.
Det var i vartfall inte pga alkoholen, då jag bara drack en öl & en bacardi razz under hela kvällen.

Jag gick upp å tpg mej en alvedon och la mej igen och hoppades på att huvudet skulle bli bättre
Liknade mycketpå migrän, som jag haft tidigare och då brukar det hjälpa med en ibux och vila.
La mej på soffan efter en stund och mådde skit illa.
Helt pyton, knaskade i mej en ibux, drack en kopp kaffe & däckade.
När kl var 11, ja då vaknade jag å då var det folk av mej åxå..
Obehagligt det där, man vet inte hur länge det håller på..

Gjorde mej ost omelett och åt ett knäckebröd.
Plockade lite å kl 13 åkte hela familjen på bio
" Grusomme meg"
Bra film !

Nu slappar vi lite hemma, så ska vi ut å gå en tur efteråt, så småtrollen får gjort av med lite energi ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3