onsdag 13 juni 2012

Jodåsåatte...

Oj då.. Begge barna skulle på kalas idag. Var ut i lunchen å handlade present till ena kalaset. Den glömde jag givetvis kvar på jobbet.. Stressade å hämtade barn, bytte kläder, fixade hår, åkte ner i leksaks affären, åkte å lämnade barn på första kalaset, åkte vidare mot andra kalaset, körde fel- svårt att hittade men kom fram, ca 5 min för sent! Andas... Puh.. Hem några minuter för att åka på kalas nr 1 å hämta. Detta var på mc donalds så jag köpte mej 2 cheeseburgare som jag åt på hemvägen. Hemma ca 30 min, så å hämta äldsta sonen. Hemma strax innan 8. Barnen i säng till 9, dammsugit, tömt ryggsäckar och tvättat en maskin med kläder. Varit med på fjern healing Nu har jag tänkt att sova, tror jag klarar det galant Gonatta! <3

1 kommentar:

  1. Oj du har allt hållt igång du idag, duktigt att du klarade dagen med livet i behåll haha =) SV: Tack för dina kommentarer <3 kram kram

    SvaraRadera

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3