lördag 2 juni 2012

Down

Ska på party i kväll.
Var en positiv upplevelse helt tills vi åkte förbi hos värdinnan ( ni vet hon som avlyste kaffebesöket 5 min innan dom skulle komma) för att visa upp nua bilen. Är ju lite stolt och tänkte det kunde va skoj. Skulle även lämna av en grej.

Hon såg sur ut redan innan hon kom ut.... ( backa, åka hem igen... Fooooort)
Lämnade grejjen, fick frågan om den var ny, provkörning, vilket märke, rynkade på näsan och undrade om jag sålt min gamla bil. Svar nej..

Mannen frågade om isbitar till frsten och skojade med det.. Skojet gick INTE fram..
Kan man få lov att säja
" ser inte fram till festen i kväll om hon är i samma humör då"
Då blir det fasn mej tidig hemgång!

Jo tack, jag är jätte nöjd med
Min NYA bil!!!!!!!!


J :)

1 kommentar:

  1. Oh tack så himla mycket känns så skönt att gått ner dom kilonen <3

    SvaraRadera

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3