lördag 18 juli 2009

jävla affär som inte vet bättre

Tji fick jag!
Så lätt som å få åka å byta playstation maskinen var det ju faktiskt INTE..
Vem hade väl trott det?!

Gubben åkte nog dit, där fick han veta att nej, man kan inte spela ps 2 spel på den nya PS3 maskinen.. ( borde inte kundtjänst ha visst om det då?? )

Man kunde det tydligen på några av dom nyaste ps3 när dom kom ut, men nu gick det inte.
Så han kom ju hem med samma maskin.
Å vi satt fortfarande med massa ps2 spel..

Jag tog saken i egna händer å åkte ner til Game store å köpte en PS 2 maskin!!
Så nu spelas det för fulla muggar här om kvällarna.
Pappa & sambon var på beök från i går tills idag å då fick han 2 spel till.

Jag har även skickat en liten krass mail till Lefdal ( affären ) å beklagat mej mera..
Så får man se då, vad dom gör, om dom skiter fullständigt i det eller om man kanske får en liten kompensasjon..

3 kommentarer:

  1. ...så jag åkte och köpte ett spel till...
    SNUSKIGT =)

    SvaraRadera
  2. helt rätt!
    Man måste ju kunna spela! :)

    SvaraRadera
  3. Ha ha
    Lättare å köpa en ny maskin än att krångla å prova å byta spel..
    Dom säljer begagnade ps 2 maskiner för knappa 500 lappen såg jag.

    SvaraRadera

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3