söndag 19 juli 2009

tjoho

I dag regnar det..
Trist..

Har spelat Buzz " Monsters rumble " med David
Skapligt skoj.
Lite enformigt, men han tyckte ju d va ok så..

Lilleman springer på toa i ett sett
Han är ju blöjfri på dagen nu
Hade gått över all förväntan på dagis åxå
Han hade blöja 2 dagar, som var torr hela dagen. Han gick på toa.
Dag nr 3 gick han utan å har inte kommit hem med blöt byxa än.
Duktig tycker då jag, han är ju bara 2,5 år !!

Fortfarande blöja om natten då..
Ska snart ta bort den med!

Gubben har vart inom en tur ( jobbar 48 timmars vakt )
Hade med sej en kollega
Fick kaffe & kanelbulle.

Fått en link till en GI förklarning av sis
Ska läsa & sätta mej in i det
Nu SKA jag verkligen ta tag i denna vikten
Tycker jag blir värre å värre nu.
Dessutom harjag ju crosstrainern, så jag har ingen ursäkt längre!
Nu kan jag träna hemma.

Har fortfarande nutrilett i skåpet, men orkar inte äta det
Å som du skrev sis, det är inte bra.
Bättre å lägga om kostholdet!!

Just ätit kanelbulle, så jag har syndat BIG TIME !!

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3