torsdag 30 juli 2009

jodå, d blev så..

Ja, jag tränade häromkvällen
20 min
Genom svett
Så plockade jag lite å la mej
Sov så gott.

Gick upp kl 06 i går, ordnade barnen å lämnade på dagis
Så åt vi middag när jag kom hem.
Satte mej i soffan å blev stuptrött!
Satt å halvsov, somnade å vaknade säkert 100 gånger!
La mej ca 1 timme med Elais när han la sej vid 19..
Blev väckt kl 20, då la sej stora sonen.
Sa natta till han, gick ner i soffan å sov vidare
Efter nån timme kvicknade jag till lite..
Inget trevligt sällskap det inte *ler*
Vet inte vad det var med mej
Inte vart speciellt jobbigt på jobbet heller denna veckan
Men man blir väl sliten ändå..
Å det är ju inte direkt nåt sommar väder så man kan ladda upp batteierna heller

BARA pissregn hela tiden..
SUCK!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3