tisdag 6 oktober 2009

tisdag

Gubben gick på föräldramöte på dagis.
Stora sonen sa nåt om att dom skulle lära å dansa *fniss*
Såg min käre blev lite små svett å undrade om jag skulle gå istället.
Jag sa " Nej tack "
Ha, ha
Får höra sen om d blev nån dans..


I dag när jag var på jobbet så tittade jag ut av fönstret
Å det SNÖADE!!
VA??!!
Men hallå!?!!
Inte spec mkt, men flingor som så fint dalade ner.
Det övergick i regn, så när jag körde hem gick det sakta
Var nämligen kö....


Jag började kl 8 idag.
Vart en ganska ok dag.
Ny läkare på plats, som är duktig.
Hon frågar om hon undrar nåt å busar inte fram å tror hon är nåt.
Å nu är inte jag yngst längre på jobbet
*tjoho*


Kl 15.30 skulle jag ha gått hem
Han ena doktorn va försenad, kl 15.45 kom han med en strep pinne ( tagit halsprov på en patient ) å undrade om jag kunde kolla den
Jag svarade honom att " ok, jag kan sätta i gång den, men står inte 10 min för att vänta på svaret"
*STRÄNG!!*
Ha ha
Sätter dom på plats!


När vi satt å åt middag här hemma i em kom grannen, som varit i Libanon.
Barna fick paket å vi åxå!
Trevligt trevligt
Denna gången har vi passat kaninen å den dog inte !!


Tänkte träna för det har jag inte gjort på EVIGHETER...
Bara vänta tills småtrollen somnar

1 kommentar:

  1. Vad menar du med det? att du tagit död på nåt annat du vaktat? hahaha

    SvaraRadera

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3