fredag 19 november 2010

pengarna bara flyger--

I dag gjorde jag mej i ordning och drog in över mot Oslo, inte helt in utan till ett ställe som heter Alnabru.
Det är ett ställe med j***la mycket trafik ch en helt galen rondell

( minns med skräck å gru att min uppkörning gick över Alnabru )

I dag klarade jag det så fint, svitsjade runt där som om jag aldrig gjort annat, var mer nervös den gången jag körde upp ja ;)

Toys r`us har j vart å handlat på idag
Blev ingen billig historia, men jisses så mycket bra dom har där
Nu har ag handlat julklappar till dom flesta barnen som jag ska ge till, inklusive mina egna + födelsedas presenter till lillebror.

What a day.
2 timmar gick jag där inne...

När jag packade i bilen så kunde jga inte låsa bagaget..
Inte så festligt att shoppa vidare då.
Inom macken och köpte låsspray, men funkadedåligt..
Ringde på hos svärisarna och precis när svärfar kom ut så fick jag till låset.
Blev inbjuden på en kopp te, så for jag vidare för att kolla julbordskläder.
Jag hittade ingen klänning, så jag får ta en som jag har från tidigare
Men jag köpte ögonskugga, push up bh och strumpbyxa. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3