fredag 25 mars 2011

Ledighet

Jag måste erkänna att det är oerhört tevligt att va ledig varje fredag.
Har ju inte vart det så mycket sen jag började i min 80% tjänst i oktober, men nu utöver sommaren tror jag inte att jag ska jobba så mycet xtra..
Ska jobba om 2 fredagar igen, men det är på mitt eget jobb, eftersom hon ena ville ha semsterdag.
Klart man ställer upp å det blir mer pengar i pengapungen så klart ! :)

Ute siner solen
Jag har plockat i barnens klädskåp, lagt bort massa som är för smått, lagt in större kläder i skåpena
Har tättmaskinen i gång, funnit fram vår jackor till barnen
Bara jag som inte har nån, men tittade inne på sportmann.no och där hade dom rea just nu
Har ju lust på en softshelljacka, dom kostade runt 200 kr nu
Handla?? Troligen ja..

2 kommentarer:

  1. He he, snakka om att ha dåligt med tid! Legg de på finn du, så kanske jag kjøper dem i alla fall;)
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  2. 200? det måste vara billigt iaf =)

    SvaraRadera

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3