tisdag 21 augusti 2012

Oj va långt...

I går var en sånn dag som man kunde ha raderat halva i vartfall...
Började dåligt redan på natten..
Helgen har vart trevlig med massa varierande mat och när man åxå äter en stor skål med glass och lakrits strössel så sa min mage kaputt!

Ont, magknip och några turer på toan gjorde att man inte sov speciellt bra.
Var lite småstressad över ultraljudet vi skulle på åxå, så det malde nog i bakhuvudet...
När man så vaknar kl 5 och inte får sova mer, efter knappa 4 timmars sömn, ja då är dagen gjord...

Kl 6.45 lämnade jag och barnen hemmet. Tankade, lämnade stora sonen på fritids och vi körde mot sjukhuset.
Kunde inte låta bli att posta en kommentar på Facebook, där jag skrev att nu åker vi på ultraljud.
Gissa om det kom mååånga sms och förfrågningar om det var bebis på g...
Hi hi
Man får inte roligare än man gör det själv :)
Om det är nån som fortfarande undrar, inte jag som tog ul....

Lille E var jätte duktig och det gick så bra. Läkaren såg inget som såg farligt ut, tack å lov!!
Lilleman fick glass, som jag hade lovat, några som kollade långt efter han, kl 9 på morgonen.. Men är man duktig så är man!

Vidare och lämnade på skolan och var på jobbet strax efter kl 10...

Varbegentligen " lagom " att göra på jobbet, men jag var lite i mina egna tankar och alla frågade och pratade så om mormors bortgång.. Gott att prata om det, men lite jobbigt åxå..

Väl hemma så inväntade vi brandmannen som varit på kurs. Polera bilar.. Gissa om han hade gått amok med inköp av div grejer..
Ja,ja..
Han hade haft det jätte fint!

Äldste sonen var på väldigt dåligt humör i går kväll, började bråka och då blev det tidigt kvällen, kompis hemskickad.
Läste på sängen och allt var bortglömt.. Men ska lova att det var gott att få barnen i säng tidigt, dom behövde det åxå, var slitna.

Sten av kvällen delade man i soffan, såg lite på tv och kollade nätet..

Å så hade vi 7 års bröllopsdag,men det tar vi igen och firar en annan dag, var inte så mycket ork kvar igår...

Hoppas din dag var bra!
Grattis om du orkade läsa helt hit :)

1 kommentar:

  1. Låter som en dag med massa att göra, skönt att dom inte hittade något och grattis på bröllopsdagen vi hoppade över våran i år men och sa vi tar det en annan dag hihi. Det viktigaste är väl att kärleken är kvar i alla fall hihi.
    SV: Tack för dina kommetnar du ska veta hur mycket det gör för mig och vad glad jag blir att det finns människor som du som verkligen bryr dig och peppar mig. Det betyder guld för mig!!!! Massa kramar och hoppas du fått sova lite bättre i natt <3

    SvaraRadera

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3