måndag 14 januari 2013

Nätet är dåligt

Just nu hatar jag vårt internet..
Eller brist på det kan man väl säja..
Funkar några sekunder om gången.
Precis lagom så det lastats upp en sida och sen blir borta.
Jag har haft detta problem sen innan helgen.
Ingen som kommit å fixat det.
Vette tusan vad det är för nåt problem.
Himlans irriterande i vartfall.
Så det har blivit dåligt med bloggande i det sista.
Inte har jag fått läst så massa bloggar heller.


Men på tisdag ska jag va mamma ledig, så då hoppas jag att jag hinner med lite, ifall hunden tar sej en lite tupplur.

Over å ut.

1 kommentar:

  1. Ja det kan bli tokigt med internet ibland..

    Hur gick det med valpen? har ni fått hem lillen?
    väntar på roliga bilder! :)
    Kram

    SvaraRadera

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3