lördag 10 augusti 2013

Storefjell-35 årsdag

Förra helgen åkte vi till Storefjell igen. Plumbo konsert som stog på programmet. Jag skulle ha min 35 års dag i veckan efter.
När vi kom på rummet möttes jag av



Blommor och fruktkorg. Mysigt❤



Vi gick ute med Ecco, det var uppehåll som tur var. Barnen badade och jag gick ännu en tur med Ecco.



När vi kom till middagen så hade mannen sagt till om födelsedagen. Kom till fint dukat bord med 3 armad ljusstake och pynt på bordet.





Åt massa gid mat och myste.
Till dessert kom dom med detta:



Då var jag proppmätt, så det fick mina söner äta upp.


Kl 22.00 intog vi konsertsalen
En halvtimma senare började det.
Hög musik och slitna barn, men dem höll nästan ut hrla konserten. Sista halvtimmen gick dom upp på rummet, jag stig kvar å hörde på sista sångerna.

Plumbo- møkkaman






Dagen efter gick jag lång tur med Ecco, efter frukost. Då gick killarna och badade.

Härlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3