tisdag 4 augusti 2009

Dagen from HELL..

I dga har det vart en H***VETES dag på jobbet..
Griniga patienter, en lite små hopplös doktor som ska rädda världen å massa å göra
Men vi kom oss igenom..
I morgon är vi åxå 2 på kontoret & 2 doktorer.
Torsdag + fredag + måndag är jag ensam med en doktor, så det kan bli slitsamt.

Jag är så enormt trött om em när jag kommer från jobb
Tror jag måste börja med lite vitaminer eller nåt.
Satt å sov i soffan förut!!

Annars inget nytt
Var slitna barn idag åxå.
Elias slog sej vrång när han var ute å cyklade.
Slängde ifrån sej cykeln å gick hem, stog utanför dörren å grinade.
När jag gick för å hämta cykeln så blev han vansinnig å sprang tillbax där jag var med cykeln å skulle ha den.
Då tyckte mor att det var dax å gå in.
David var åxå trött nu i kväll å krånglade lite.
Nu sover dom gott å förhoppningsvis har dom en bra natt & bra dag i morgon.

Lilleman gråt sina bittraste tårar i morse när jag lämnade honom på dagis.
Skulle kramas å hängde sej fast i värta greppet å ville inte släppa mej.
Han gav sej nog ganska snabbt efter att jag åkte, men alltid ett litet stick i mamma hjärtat när det blir så.
Som TUR är, så skjer det sällan..

Nu : hänga tvätt, ta ett glas vin å se på gubben som spelar krigsspel på ps 3 :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3