onsdag 5 augusti 2009

igång nu

Jo, men nu känns d som jag kommit i gång.
fast jag syndade på jobbet å åt lite godis..
Men har tränat 25 min på crossern.
Svetten lackar å jag tog 5o situps åxå.
Nu ska jag njuta kvällen med gubben i soffan
Kanske ta ett glas vin, fast jag tror jag skiter i det
Har vart tung i huvvet hela dagen pga jobb stress
Så kanske jag tar ett glas filmjölk med skivad banan i istället.
Känns nyttigare.. :-D

Satt ute vid lekplatsen förut.
Då kom en väninna å sonen cyklandes förbi, så hon kom å drack lite kaffe.

I morgon är jag ensam med en doktor
Å dessutom är d min födelsedag :-D
Gubben jobbar i morgon, så jag fick paket idag.
Dubbelt våffeljärn
Super duper bra, eftersom det gamla sett sina bästa dagar, om man säjer så..
Så nu är d bara å komma på kaffe & " råfflor" som Ozzy skulle sagt ;-)

Så ska vi prova å få barnvakt en hel helg å åka till Stockholm, min käre å jag.
Bra present!
Love U .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3