lördag 12 september 2009

dagens notat..

Vi åkte till plantaffären å kolalde på en " köttätande" blomma.
Grannen hade tydligen köpt en som äter insekter.
Kostade 50, men dom som var kvar såg lite små hängiga ut, så vi får knärta flugorna här å bära bort till grann pojken i stället. Blev ingen till David..
Får se en annan gång.

Han tyckte att vi skulle köpa en till både honom & Elias
Jag frågade varför å då sa han med den självklaraste rösten att
" da slipper vi jo å krangle om den "
Ha, ha
Att jag inte fattade det *ler*

Vi åkte till köpcentret här nere å tittade
Var inom djuraffären å tittade på dom söta marsvinen & kaninerna
Jag har så lust att köpa ett litet djur, men är åxå väldigt osäker..

Vi hade ju marsvin när vi va mindre å jag hade det åxå i nåt år efter att jag flyttade till Norge.
Nåväl, det är i betänkningsboxen, så får vi se framöver..

1 kommentar:

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3