lördag 12 september 2009

å nej, inte spy sjuka igen???!!!

Med förra spysjukerundan lätt i minnet så suckade jag tungt kl 00.30 i natt när Elias vaknade av att spy ner hela sängen å så gråta förtvivlat å ropa på mamam & pappa.
Samtidigt tänkte jag långt inne där att " nu var det ändå tur att vi inte åkte till Sverige". .

Han hade feber å va lagom hysterisk.
Hade gått hela gårsdagen å klagat över ont i huvvet
Å så kom bomben.

La mej tillsammans med honom på golvet i natt
( gubben skulle på jobb så jag tyckte han skulle få sova )
Vi låg på en varsin stolsdyna ( till utemöblerna )
Jag tror Elias låg ganska gott, men mor var det värre för.
Jag har sovit till å från i natt, men ska inte klaga
Han har nu ätit frukost å den ligger fortfarande i magen, så jag hoppas att det var något tillfälligt som kom i natt
Han verkar i fin form nu i vartfall!

2 kommentarer:

  1. Ja jag är glad att ni inte kom =)
    Spyor klarar jag mig utan!
    Krya på er
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ha ha
    Förstår jag väldigt gott.
    Var nog bara nåt tillfälligt, nu är han i form igen. Men hade oansett inte vart nåt skoj att ha varit borta när han va pjusk..
    Vi kommer om 2 veckor istället :-D
    KRAM

    SvaraRadera

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3