söndag 15 november 2009

lördag - söndag

I går vart vi inbjudna till våra trevliga grannar
På mat & vin
Jätte trevlig, men Petter hade för avsikt att hela kvällen ha fullt glas..
Fick i mej en god del vin ja
Men passade på att jag drack MASSA vatten brevid.
Så jag kände mej inte alls så full, lagom brisen.
Mådde inte illa heller när jag la mej kl 03..
Men i morse kl 07, då sa min mage i från.

Ska säja att det inte var speciellt god smak på den vinen då längre..
Bläääh...

Lilleman vaknade ca 45 min senare.
Han å jag gick ner å la oss i soffan å somnade om.
Till kl 11 !!
Rekord.

( han somnade tidigt i soffan hos grannen i går han då )

Så idag har vi en segar dag.
Storebror har vart hos sina kusiner från i går å sovit över.
Från dom har vi inte hört ett pip.
Han ska bli med dom på bio kl 16, så åker gubben dit å går ilag med dom.
Jag å lillebror blir hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3