måndag 30 november 2009

så d så

Jag är verkligen eländig på att blogga
Tänker varje dag att nu SKA jag, men så glöms det bort..

Sista 2 veckorna har ju vart innehållsrika i vartfall

Jag har vart på jobb intervju
Blev inkallad till runda 2, något som var svårt att möta upp till, då jag var upptagen med å skriva kontrakt med en annan jobb då.
Så då kallade dom mej " lite flexibel " å sa att dom hade massa andra sökare, så då kunde det kvitta.

Kändes som det kunde kvitta med den jobben för min del åxå då, var inte speciellt bra intryck dom gav ifrån sej då, med ett sånt svar

Men jag har fått ett bra ( förhoppningsvis :-D ) jobb nu
Ska börja 11 januari, bra lön, 2,5 mil härifrån å inte in mot Oslo, så man ska stå i kö varje dag.
Nu kan man köra genom små skogsvägar å komma dit på mindre än en halvtimme
DRÖM med andra ord, efter att ha köat i nästan 1,5 år in mot Oslo hållet..

Det är bara ett vikariat, ut september 2010, men det är en start !!
Å jag är glad !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3