lördag 5 december 2009

jobbets julbord

I går kl 18 intog jag hemmet till kollegan
Vi skulle ha julbord.
Bara oss på kontoret, sekreterarna, eftersom vi bara har små fjortis läkare som inte klarar å planera in ett julbord.

Vi fick underbar rakfisk till " förrätt " ..
Var ju ett helt måltid bara det.
Dom andra drack både akevitt & vin å skumpa till maten, men jag tog cola light eftersom jag körde.

Praten gick å humöret blev på topp.

Så efter några timmar skulle vi beställa pizza ( woowww, julmaten lixom *fniss*)
Gott det åxå.
Kl 00.00 tog jag refrängen å åkte hem.
Då blev festen slit, för alla ville åka med mej
*LER*

Men det var en trevlig kväll med galna tanter.
Ha ha
Dom ska jag absolut hålla kontakten med när jag slutar efter nyår!


Här är hon som jag jobbar för.
Lite spex under kvällen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3