tisdag 15 december 2009

ont from hell..

Jag lever, men i går trodde jag att jag nästan skulle dö en liten sväng
Nn jävla migrän liknanade huvudvärk som låg och murrade i huvvet HELA dagen
När jag kom hem å ätit middag så slappnade jag väl av å då brakade det lös.
Jag provade att sitta å sova vid matbordet
Jag somande små sekunder, men så fort jag rörde huvvet kändes det som d skulle explodera!
AJ
Till slut sa min mann
" Gå å lägg dej en stund då "
Å det gjorde jag
Somnade gott, men så fort jag rörde mej så mådde jag illa å hade ont.
Var centrerat på vänster sida
Obehagligt som F!
Men absolut inte första gången..

Kravlade mej upp efter kanske 1 timme å tog en ipren
Å sakta men säkert började huvudvärken å lossna
Jag började bli människa igen..

Vi la barnen, såg på en enormt B- ig film å la oss i 23 tiden
Gäsp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3