onsdag 20 januari 2010

dyrt å ha bil!!!

I dag var jag tvungen att lämna in min bil på koll
Har vart ett onormalt ljud, pipade/tjutande en lång stund.
kl 07 lämnade jag in den på " Snap drive"
Efter en stund fick gubben telefon om att det var nåt skoit med bromsarna.
Behövde bytas PLUSS att det var oljeläck i växellådan..
Dyr historia med andra ord..
Men det var ju tvunget att fixas..
I dag kl 17 fick jag tillbax bilden å är nu 9200 kr fattigare..
Skit kjipt...

Haft vänner med sin 2 barn på middag.
Ordnade lätt, korv & bröd.
Trevligt, va länge sen sist vi såg dom nu!!

Jag var precis ute å gick.
Tog en promenad i snö vädret.
Effektiv promenad i 30 min.
Gott!

2 kommentarer:

  1. Hej Jennie! Kikade in lite här ikväll:-) Kul å se vad ni haft för er:-) Ha det så gott! Kram Maria L.

    SvaraRadera

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3