lördag 2 januari 2010

förresten, den där skidturen ni vet...




Joodå, jag överlevde den där skidturen i nästan 20 minus!
Jag gjorde det
Men var inget trix att ta med en vältränad norsk granne som stått hundra miljoner gånger på skidor, imot mej å min man som inte åkt skidor på typ 15 år.
Jag tänkte när vi la ut i skidspåret, att jag ska FAAn inte klaga..
Hade ju verkligen ingen bra teknik å hade ju nästan problem med å stå på skidorna
Jäklars så halkiga..
Å det kom en liten nedförsbacke.
Jag stog kvar upprest.
Så kom helvetet..
Uppförsbacke
Jag höll på å knäcka vrister å allt som var, men kom mej upp. Så var det lite " vanlig mark " att åka på å så
UPPFÖRSBACKE igen !!
Ja men va faasan...
Jag stoppade min mann som nu var mååånga meter framför mej, som kom där som en valross uffandes å puffandes ..
Nycklarna tack.
Jag möter er där nere..
Dom fortsatte å så skulle jag åka nerför den jävla backen, med en sväng på slutet.
DET var svårt å jag var ju stel som en pinne å ville verkligen inte ramla.
Men vad gjorde jag då?
Slappnade av å följde spåret??
Inte fasan..
Jag stog som en stock å drog mej i i värsta jävla farten
Då såg jag döden i vitögat *ler*
Men jag överlevde, å hade sjuhelvetes problem med å komma mej upp igen !!
Så resten av skidturen åkte jag på flat mark och det gick jätte bra !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3