måndag 13 september 2010

sverige helg

Till helgen ska vi hemöver till Sverige
Gissa om jag längtar!!
Är ju hur längesen som helst sist vi var hemma.
Jag minns inte hur längesen sist, men det var nog försommaren kanske ( ..?? ..)
Min kusin har fått bebis, så vi ska på dop på söndagen
Vi åker efter att jag slutar jobbet på fredag, så vi kommer fram i 18.30 tiden kan jag tro
Då blir det nog bara å slappa hemma hos mamma,kanske hinner å se syster yster åxå, om hon inte jobbar.
Så på lördagen, då börjar det med besökandet
-Mormor på sjukhemmet, kanske ska prova å få med morfar så får man begge i samma slängen.
-Farmor vill ha besök ( gärna flera gånger under helgen, hi hi )
- Mammas moster & hennes gubbe ska vi åxå besöka denna gången, då det är hundra år sen jag såg dom sist.
- så kanske vi får till en snabbis dejt med Mia & gänget
-Pappa ska vi en tur till å hämta ved..

Ja, det blir ingen avslappnande helg här inte
Men ska bli gott å komma hem å se alla !

2 kommentarer:

  1. Mig behöver du inte ha inplanerad på fredan, jobbar 14,45 till 15 på lördan ;)

    SvaraRadera
  2. Nä gu va fullt schema vännen. Ni skulle behöva ha fler dagar för att kunna hinna njuta lite av sköna Värmland!

    SvaraRadera

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3