torsdag 28 april 2011

fräknarna på plats

I dag fick jag ledigt från jobbet
Det skulle bytas server och när datan ligger nere är det ju ingen vits att sitta 4 doktorer och 3 sekretrare där.. Så det var min kollega som tog den lotten och satt där idag å tog telefoner å sa att TYVÄRR; VI HAR STÄNGT.. ( vi har ingen telefonsvarare... ännu..)

Så idag sov jag till ca 7.30 vaknade då med HUVUDVÄRK, glömde oturligt nog att dricka kaffe i går em, då får man bota.
Kände det redan under natten, men orkade inte gå upp å koka mej kafe då.. Latmask som man är..
Men när jag gick upp tog jag starkaste styrkan på kaffemaskinen och gjorde mej en dubbel kopp.
Så efter en kort stund var man fit for fight igen.
Barnen fick frulle framför tv`n, sonen blev körd till skolan, lillebror cyklade till dagis.
Så var det frukost med mannen, dusch å så ut i affären.
7 år kalas på söndag, så det blev handlat födelsedags till henne.
Hittade även softshelljacka till begge barna, om var satt ner från 299 till 50 kr, så då var jag ju tvungen å handla.
Vi köpte även ute matta till terasse, så kom grannarna på kaffe och vi satt ute i solen i flera timmar, underbart.

Tänk, våren kom fort, vi har inte kommit till maj månad ännu och redan har man fått fin färg på bringan, ansiktet och armarna. Fräknarna är på plats och man får lite sommarlook :)
Detta kan jag leva med..

I morgon ledigt!
Nu ---> ett glas vin och slappa i soffan

Zo long mina vänner ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3