onsdag 14 september 2011

Buzzador - vanish








Äntligen har mitt buzzador paket innehållande vanish kommit.
Jag har precis anmält mej till å va buzzador, tycker det verkar spännande, då man får prova ut lite olika produkter, samtdela med sina vänner.


Jag har lagt ut på facebook så att mina vänner där kan ta kontakt, så ska dom få prova detta vidunder medel.


Jag älskar det, enda som hjälper på lite svåra fläckar, som mina barn åtsadkommit.


Nu såg jag att det var med en flaska som man kan spraya i soffan, och jag har någa fula fläckar där, så jag glädjer mej till att prova.

Dessutom, svanemärkt och godkänt av Sveriges astma och allergiförbund.
Jag har provat både spray och gele innan jag fick detta paketet. Jag tycker att geleén fungerar bäst, med lite hjälp av sprayen på xtra svåra fläckar...


Är du buzzador ?? Eller vill du bli??


Ta kontakt :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3