torsdag 29 september 2011

Jag blir så G*L*A*D !!!

JAAA men va underbart
Nu ær det H*E*L*G för min del!
Kanon bra dag på jobbet idag !!
Blir så glad, torsdagar är stort sett topp.

Ute har det vart knall väder
Tyvärr har jag inte fått så utbyte av det idag, för jag jobbar inne.
När jag hämtade barnen var det bara attäta lite å resa på träning.
När träningen var klar var det ingen sol längre..
Barnen tog tidigt kvällen, var slitna

Haft flera veckor med hosta, som har tärt på dom små kropparna.

Då är det ingen vits att dra ut på tiden, sömn behöver dom !!
Jag tvättar maskin efter maskin med kläder..

I morgon ska jag träna, men jag börjar å nysa lite, så jag hoppas jag klarar å styra UNDAN förkylning!!!
Annars inga planer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3