onsdag 12 oktober 2011

Långhelg i Värmland !!







Vi hade många fina dagar i Sverige förra veckan <3

Är så gott att komma hem.

Vi bor ju hos mamma & gubben när vi är där

Så träffade vi syster och Ozzy <3 . Flera gånger faktiskt :)

Var på kalas till kusinen som fyllt år


Vart och hälsat på mormor på sjukhemmet. Hon pratde verkligen i nattmössa denna gången och var väldigt glömsk.. *ont i härtat*

Morfar på snart 97 bor själv i lägenheten och det funkar väl bra, var inom å pratade med honom åxå, han är mer med, men har lite svårt med dag och natt

( men stackarn, nåt måste det väl få va som är svårt, när man nästan är 100 år va!!?? )



Farmor var jag å barnen inom en snabbis, hon har verkligen förändrat sej se i maj när jag såg henne sist, tyckte hon verkade mycket mer velig.. Hon bor ju själv hon åxå, äter inte ordentligt och blir yr och ramlar omkull, snart bryter hon väl sej och då tror jag inte att hon kommer hem nåt mer..



Nej, svårt att se dom gamla bli reducerade, men jag tänker att vi har haft himlans tur som haft dom hos oss i så många år!

Dom har fått pplevt barnbarna ( vi ) och barnbarnsbarn.<3 <3 <3 <3


Men jag förstår ju att en dag är dom borta allihopa, minns hur jobbigt det var när farfar gick bort:(


Nu spårade jag av....



Vi gick promenader i skogen, med hunden, var ju så fint väder..


Träffade M & barnen en ganska snabbis <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3