måndag 16 januari 2012

Cancer - skit sjukdom !!!

Som jag skrev på lördagen, gick min faster ( tante på norsk ) bort på lördags mrogonen.
Hon har vart sjuk i många år, började med bröstcancer..
Var väl " frisk " i ca 10 år efter behandlingen hon fick, men sist åren har det kommit tillbax cancer i kroppen.
Skelett, nu sista dagarna var det prat om i hjärnan.
Hon var in och tappade ut vätska på onsdagen, låg och var dålig torsdag och fredagen var hon nästan inte vaken.
Honfick visst propp i lungan också.
Lördag morgon dog hon, somnade stilla in.
Gör så ont i hjärtat att veta att ingen var där, men jag tror inte att någon förstog att det skulle gå så fort.
Men verkar som hon fick en " fin" död, då hon slapp å lida och ha mer ont och vara dålig.

Tänder ljus varje kväll och tänker
Känner att tårarna sitter löst, när jag tänker på det ( vet egentligen inte om jag riktigt fattat )
Är väldigt sentimental och gråter för minsta lilla sorgliga på tv`n / film eller så..

Jag hoppas att hon har det gott nu och jag räknar med att hon räffar på nån hon känner där uppe, eftersom både farfar och S sitter å väntar. ;)

Vila i fred <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3