torsdag 19 januari 2012

Läsa tankar??

När vi skulle ta kvällen förut, så såg störsten lite sliten ut, han har ju falsk krupp å är lite små förkyld, men i fin form och inte har det vart nån feber... Han ser på mej å säjer:


- " Mamma jag har ont i huvudet."

Vi tog febern, men det hade han inte.

Konstaterade att han nog bara var sliten å att det nog hjälpte att sova.
Han undrade om han kunde läsa lite på sängen innan han somnade..

Jag sa att det var dumt när han hade ont i huvvet..

Han tittade på mej och tänkte :

" Faan va dum jag var som sa att jag hade ont i huvvet "

Jag lovar, jag kan läsa tankar!!

*fniss**

1 kommentar:

  1. Barn säger ibland saker som inte är till deras fördel :)

    Påminner mig om när yngsta dottern ( snart 4 år ) var sur på mig och sa; "Är du inte snäll får du inte lämna mig hos farmor"

    Nehe ? Stanna hemma själv då !!

    SvaraRadera

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3