tisdag 11 december 2012

Lön i morgon

Idag fick jag lönlappen.
Så jag vet hur mycket pengar som kommer på konton i morgpn.
Jag blir nöjd, jag lovar!!

Prat om å gå ner i lön idag.
Är fortfarande inte enig.
Vi förhandlade ju inte om att antingen få en viss summa, eller att få ny sekreterare.
Vi förhandlade bara om lön.
Jag säjer att vi måste gå ihop och sätta upp ( mååånga) punkter som vi inte är nöjda med.
Går segt med dom andra.
Så nu ska jag göra det i helgen.
Jag orkar faan inte mer.
Är ju helt segis när man kommer hem från jobbet.
Hur skulle det vara att jobba fullt då?
Ligger som ett slak i soffan på kvällarna.
Å inte prat om å rangla uppe sent om natten i helgen.
Nej, nu måste det snart hända nåt, annars slutar det med 4 stk sjukskrivningar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3