lördag 1 december 2012

Resume'



I går hade jag ledigt.
Vi lämnade barnen på skolan till 8.30
Underhållning i gymsalen av 1 klassingarna efterföljt med kaffe och massa kakor i klassrummet.
Kl 10 åkte vi ( brandis och jag) till Alnabru, toys r' us i 1,5 timme.
Fick tag i julklappar å födelsedags present.

Åkte vidare till ikea, där tog vi en snabb lunch, tittade runt lite och köpte lite små grejjer.

Hem med allt, ut inaffären och handla lite mat.
Ner på sentret å köpte julklapp till syster yster.
Till skolan och hämtade barnen

Hem och laga mat, plocka lite och kl 17.20 blev jag upphämtad av kollegor.
Vi gick på Egon och åt mat, så var vi till kulturhuset på Hege Schøyen føreställning.
Fin dag och kväll, om än hektisk!!

Idag sov jag till 9.30!!
Brandmannen är på jobb och nu ska jag ta tag i huset
Städ dag!

Äldstingen ska ner till Oslo idag med en kompis och hans mamma.
Dom ska på julkonsert, med barnen som har varit med i meldodi grand prix jr.
Han ser väldigt fram emot det!!
Tåg ner till Oslo, äta ute å så konsert!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3