onsdag 5 juni 2013

Dunder å brak..

Varit tät i öron ++ några dagar
När jag kom hem idag skulle jag va " smart". ( trodde jag..)
Tog 2 stk rinexin..
Efter en stund började jag få frossa upp i huvvet
Fick dundrande huvudvärk och kände mej allmänt dålig form..
Prövade att vila och sitta still men var enormt rastlös i kroppen..
Obehagligt.
Huvudvärken kom och gick, tills jag fick du drande huvudvärk efter en stund. Provade en alvedon, gick utmed hunden och följde sonen till kompis. Kändes lite bättre.
Så kom huvudvärken + illamående tillbaka.
Det moler fortfarande i huvudet men är aningen bättre.
Vet inte om jag reagerade på tabletterna
Eller om det ärvädret som gör sitt..



Åska som dragit förbi..

Kanske en kombo..
Hoppas det ger sej snart, detta va inte kul.
Gubben åkte på hundträning själv idag och jag har fått killarna i säng.
Nu är det slappa på soffan för att överleva, även om jag har massa måsten....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3