onsdag 22 juni 2011

skolan slutade idag ja

I dag har jag gjort det igen.
Tränat CT

Blev 1 mil och det tog 25 min, tog ett bra tempo, hade inte mer att ge.
Sliten för tiden!



Mycket som föregår..

Stenläggning, träningar, jobba, + + + + + + + +


Storebror går på simning varje dag denna veckan, från 17-19.
I dag var jag oh lillebror med dit, (mannen jobbade )

Dom 2 första gångerna har han inte velat va kvar själv, så i måndags satt jag inne i simhallen och väntade och han var med in i tjejernas omklädnigsrum, för han ville inte gå in själv på kilarnas.

Va jätte ledsen.

I går hade mannen vart med och han hade åxå måttet stanna.

I dag tuffade jag upp honom och skickade honom in i killarnas omklädningsrum, tillsammans med en av hans kompisar när han kom, så det gick strålande !


Han har haft sista dagen på skolan idag, min " lille " kille har gått ur 1:an <3
Tyvärr är det inte som i Sverige att man firar det å möter upp på skolan, är var det bara
" vanlig " dag. Dom åt glass, såg på film och hade en fin avslutning i klassen, men inga föräldrar som kom å firade sina barn.. Lite trist tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina ord, sätter jätte pris på det <3